وظایف بخش بایگانی :
وظیفه بایگانی در هر سازمان طبقه بندی اسناد، ثبت و ضبط و کنترل آنهاست و این وظیفه از مرحله دریافت سند آغاز و تا زمانی که به علت سلب ارزش و برطبق مقررات ازبین می رود و یا به علت ارزش استثنایی در محل معینی برای همیشه نگهداری می شود دوام خواهد یافت.
نظارت و کنترل بر تحویل و دریافت پرونده ها و مکاتبات از قسمتهای مختلف
تشکیل پرونده ها برابر کدهای تعیین شده در قسمتهای مربوطه
شماره گذاری کلیه سوابق ارسالی به بایگانی
تحویل گرفتن پرونده ها و نامه ها از دبیرخانه و بررسی شماره صادره آن پرونده
برگ شماری و شماره گذاری پرونده های وارد به بایگانی
تعویض زونکن های فرسوده و پشت نویسی پرونده ها و زونکن ها
بررسی زمان امحاء اوراق
تبدیل انواع تاریخ ها با تقویم آنلاین یار
کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار فروش، ارسال فکس و ... با وب سایت یار
خواندن ادامه این مطلب با یک کلیک