سامانه یار یک سامانه تقویمی

۸ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خطاهای رایج در یک مصاحبهی شغلی

علاوه بر اینکه افراد جویای کار باید بتوانند با کسب اطلاعات و مهارتهای لازم خود را برای جلسهی مصاحبه آماده کنند، با این حال برخی هنوز نمیدانند که یک خطای کوچک میتواند منجر به از دست رفتن موقعیت شغلی آنها شود، چرا که کارفرمایان از بین چندین نفر داوطلب جویای کار به دنبال فردی با بهترین ویژگیها و مهارتها هستند. با اینکه افراد جویای کار از اهمیت این جلسه آگاه هستند اما باز هم برخی خطاها وجود دارند که از آن آگاهی ندارند به همین دلیل ما میخواهیم شما را با این خطاها آشنا کنیم تا مصاحبهی خوبی داشته باشید و موفق شوید.

– خوب حرف زدن و خوب گوش دادن

همهی ما میدانیم برای بدست آوردن یک موقعیت شغلی خوب باید در مصاحبه، خود را فردی قوی و ماهر نشان دهیم تا نظر کارفرما را جلب کنیم اما این به این منظور نیست که فقط ما سخن بگوییم و مجال حرف زدن را به مصاحبه کننده ندهیم! اکثر افراد اینگونه تصور میکنند که باید خیلی سریع جواب طرف مقابل را بدهند تا او حس کند مصاحبه شونده فرد توانایی است و اعتماد به نفس کافی دارد. اما بهتر است بدانید این یک خطای رایجی است که اغلب افراد انجام میدهند. جلسهی مصاحبه را به جلسهی گفتگو و بحث تبدیل نکنید. شما باید به خوبی به سوالات فرد مصاحبه کننده گوش داده و جوابهای کوتاه و کاملی به آنها دهید، جوابهای خود را کش نداده و سوال نپرسید. تا آخر جلسه منتظر بمانید و اگر سوال خیلی مهمی ذهن شما را درگیر کرده است در انتهای جلسه مطرح کنید. علاوه بر خوب سخن گفتن، شنوندهی خوبی نیز باشید.

– هرگز دروغ نگویید

بسیاری از افراد برای اینکه بخواهند خود را فرد ماهری نشان دهند و کمبودهای خود را بپوشانند در جواب برخی سوالات دروغ میگویند و متاسفانه زود فراموش میکنند و به دلیل استرسی که دارند در قالب سوال دیگری که بسیار هوشمندانه از طرف فرد مصاحبه گیرنده مطرح میشود خود را لو میدهند. این دروغها حتی اگر کوچک باشند مانند محل سکونت، مدت زمان سابقهی کاری قبلی، معدل دانشگاهی و … میتوانند به ضرر شما تمام شوند. در گفتن حقایق شک و تردید نداشته باشید، اگر احساس میکنید در حیطهای توانایی و مهارت کافی ندارید خود را فردی منعطف، قوی، فعال و پر انرژی نشان دهید که میتوانید سریع آن را بیاموزید. پس دقت داشته باشید در جلسهی مصاحبه به هیچ وجه دروغ نگویید حتی اگر احساس میکنید دروغ شما برملا نخواهد شد.

– روی مسائل مالی پافشاری نکنید

مسائل مالی و میزان حقوق و دستمزد دریافتی برای همه مهم است و کسی نمیتواند برعکس آن را مطرح کند، چرا که ما برای بدست آوردن حقوق و تامین هزینههای زندگی خود به دنبال کسب شغل هستیم. اما بهتر است در روز مصاحبه در مورد دستمزد، بیمه، مرخصی و مزایا سوال نکنید و خود را فرد دلباختهی پول نشان ندهید. کارفرمایان بیشتر به دنبال افرادی هستند که بتوانند مسئولیتهای کاری و فعالیتهای شغلی خود را به خوبی انجام دهند و به شغل خود علاقه داشته باشند و صرفاً برای بدست آوردن پول وارد آن نشوند. اگر سوالاتی پیرامون مسائل مالی دارید به آخر جلسه موکول کنید و آن را با بهترین و مودبترین حالت ممکن بپرسید.

– تمایل بیش از حد برای کسب شغل و یا نداشتن تمایل کافی

زمان و وقتی که فرد مصاحبه کننده در اختیار شما قرار میدهد به این منظور نیست که شما بخواهید مشکلات زندگی خود را مطرح کنید و حس کنید با این کار فرد مصاحبه گیرنده احساس خواهد کرد شما نیاز بیشتری به کار دارید، برعکس در این حالت شما خود را به عنوان فردی نشان خواهید داد که تنها به دنبال دستمزد است و اگر شغل بهتری با دستمزد بالاتری پیدا کند شغل خود را رها خواهد کرد و این بدین معنی است که شما نمیتوانید کارمند وفاداری برای شرکت موردنظر باشید. برعکس این حالت نیز زمانی است که شما با حالت بیمیلی صحبت کنید و انگیزهی خود را برای دریافت کار نشان ندهید در این حالت نیز کارفرما حس خواهد کرد شما نیاز چندانی به کار ندارید و نمیتوانید نیروی فعال و اثر گذاری در شرکت باشید.

برای تبدیل تاریخ، کسب اطلاعات در خصوص تقویم انلاین و ... می توانید وارد سایت جذاب یار شوید و نهایت لذت را ببرید.

 

منبع: https://blog.yar.cloud/%d8%a8%d8%a7-%d9%88%d9%82%d8%aa-%d8%b9%d9%85%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%b5%d8%b1%d9%81%d9%87%e2%80%8a%d8%ac%d9%88%db%8c%db%8c%e2%80%8a%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d8%b3%d8%a7/

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

وظایف بازاریاب حضوری چیست؟

 

یافتن مشتری های احتمالی

تحقیقات انجام شده نشان میدهد که وقتی از بازاریاب های حضوری می پرسند بزرگترین دغدغه آنها چیست ؟ پاسخ 42 % آنها پیدا کردن مشتری های احتمالی است. اگر کسی برای صحبت کردن وجود نداشته باشد ، دیگر مهارت های شما در نرم افزار فروش اهمیتی ندارد زیرا هیچ شخصی وجود ندارد که بتوانید توانایی های خود را بروز دهید.

مدیریت مشتری ها

شما مشتری های خود را چگونه پیگیری می کنید؟ در هر زمانی ، قیف فروش در بازاریابی (sales funnel) شما می تواند از صدها مشتری احتمالی به هزاران مشتری تبدیل شود. قیف فروش که اصطلاحا به آن قیف درامد یا قیف بازاریابی هم می گویند پروسه ای است که در آن مشتری های احتمالی را به خریدار های واقعی تبدیل می کنیم. به بیانی ساده تر قیف فروش به ما یاد میدهد برای اینکه مشتری احتمالی به خریدار تبدیل بشود یک پروسه و فرایند را باید طی کند که به قیف فروش تشبیه داده شده است .

وقتی برخی افراد می گویند: « ماه بعد با من تماس بگیرید» یا چیزهایی از این قبیل که نشان می دهد آنها در حال حاضر تمایلی به خرید کردن از شما ندارند ، شما اطلاعات آنها را چگونه جمع آوری می کنید؟ برای اینکه فراموش نکنید ماه بعد مجددا به آنها زنگ بزنید چه کار می کنید؟

یک اصطلاحی است که می گوید : «همه مشتری های راغب شبیه هم نیستند » و این کلا درست است. باتوجه به اینکه مشتری های راغب انواع مختلفی دارند ، شما به عنوان یک فروشنده یا بازاریاب حتما باید بدانید که این مشتری های احتمالی را چگونه مدیریت کنید ، در این صورت شما زمان خود را به درستی و برای افراد درستی صرف می کنید درنتیجه آمار فروش و معاملات شما افزایش خواهد یافت.

فرایند و روش مدیریت مشتری های راغب (lead) چیزی است که موجب موفقیت تیم فروش می شود. در واقع میتوان اینطور بیان کرد که هدف تیم مدیریت این است که جزئیات کارامد هر مشتری بالقوه را به سرعت پیدا کنند و سپس بتوانند از این اطلاعات برای افزایش فروش خود استفاده کنند. شما می توانید تمام این کارها را در اپ رخش انجام دهید!

گزارش فروش

بازاریاب ها درگیر کارهای بسیاری هستند که اکثر آنها نیز مهم هستند. چگونه متوجه می شوید در کاری که انجام میدهید به اندازه کافی موثر هستید یا خیر؟ اصلی ترین معیارهای شما برای پیگیری مشتریان چیست؟ در اینجا چند تا از مهم ترین معیارهایی که باید آنها را در لیست کارهای خود داشته باشید وجود دارد:

– هماهنگ بودن عملکرد تیم با قیف فروش شما

– عملکرد تیم و بهترین زمان پیگیری مشتری های راغب

– تعداد تلاش هایی که برای جذب مشتری ، کسب درامد و فروش انجام می شود

برای داشتن یک تقویم آنلاین یا تاریخ امروز در ایران و ... کافیست به سامانه یار وارد شوید و نگرانی از بابت زمان و مکان نداشته باشید. 

منبع: https://blog.yar.cloud/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2/

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

از زمان های قدیم تقویم نام های متفاوتی مانند گاه نامه، سال نامه و یا سال نما داشت که از آن در همان ابتدا برای محاسبه کردن و نمایش دادن روزهای یک سال استفاده می کردند. تقویم ها که تاریخ پیشینه آن ها به 1000 یا 3500 سال قبل بر می گردد امروزه دارای نوع های مختلفی می باشد که داشتن اطلاعاتی جامع درباره هریک خالی از لطف نیست. وقتی زندگی بشر از آن قدیمی بودن و یکنواختی درآمد تقویم ها برای نظم دادن و سازماندهی آینده انسان ها به وجود آمد. تقویم قمری ابتدایی ترین تقویم بشر می باشد که بعد از آن تقویم خورشیدی پدید آمد. اگر شماهم کنجکاو هستید در مورد زمان پیدایش تقویم ها و تاریخ ها اطلاعات مفیدی کسب کنید کافیست در ادامه با ما همراه باشید. 

مزایای تقویم هجری شمسی

تقویم هجری شمسی که امروزه ما و کشور افغانستان از آن استفاده می کنیم هم از لحاظ نجومی و هم از لحاظ طبیعی یکی از بهترین و دقیق ترین تقویم های جهانی می باشد. چون این تقویم نسبت به سایر تقویم ها دارای دلیل های زیادی می باشد که همین دلیل ها باعث برتین بودن آن شده است. به همین دلیل در ادامه کمی در مورد شایع ترین مزایای تقویم هجری شمسی صحبت کرده ایم تا اطلاعاتتان از تقویم هجری شمسی کامل تر از قبل شود. 

• مدت زمان سال شمسی و کبیسه های تقویم شمسی دقیقا بر مبنای محاسبه های نجومی تعیین شده است. حتی می توان گفت که در تقویم هجری شمسی ممکن است به جای هر چهار سال کبیسه داشتن هر پنج سال کبیسه داشته باشیم. اگر یک تقویم سال های کبیسه 5 ساله داشته باشید فصل ها و ماه ها طبیعی تر و دقیق تر می شوند.

• تعداد روز ماه های تقویم هجری شمسی مبنای نجومی و طبیعی دارد. به عبارتی صریح تر تعداد روزهای ماه ها با مدت حرکت ظاهری غیر یکنواخت مرکز خورشید روز دایره البروج و عبور از دوازده صورت فلکی منطقه البروج هماهنگی کامل دارد.

• شروع سال تقویم هجری شمسی با سالگرد تولد بهار و آغاز شکوفایی دوباره طبیعت شروع می ‌شود. از این رو در تاریخچه تمام تقویم های جهان تقویمی که شروع سال آن با بهار باشد وجود ندارد به همین دلیل تازگی در سایر تقویم های دیگر نیست. 

برای کسب اطلاعات مفید در خصوص تاریخ آنلاین امروز، تاریخ تولد به میلادی و ... کافیست وارد سامانه یار شوید. 

منبع: https://calendar.yar.cloud/date-converter

 

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

سال رومی یا اسکندری چه می باشد؟

سال رومی یا اسکندری نیز یکی دیگر از سال ها می باشد که مبدا آن روز دوشنبه سال 312 قبل از میلاد می باشد که این تاریخ مصادف با ابتدای سلطنت نیکانو، جانشین اسکندر بوده است. نامی که برای این سال انتخاب شده است به دلیل علمای اسکندریه می باشد که آن را پایه گذاری کرده اند. ماه های این سال عبارت است از کانون دوم (31 روز)، شباط (28 روز)، آذار (31 روز)، نیسان (30 روز)، ایاز (31 روز)، حزیران (30 روز)، تموز (31 روز)، آب (31 روز)، ‌ایلول (30 روز)‌، تشرین اول (31 روز)، تشرین دوم (30 روز) و کانون اول (31 روز). 

سال جلالی چیست؟

به سال جلالی در زمان های قدیم ملک شاهی یا سلجوقی نیز می گفتند که مبدا آن روز جمعه دهم ماه رمضان 471 هجری قمری مطابق با پانزدهم آذرماه 1295 رومی و سال 1078 میلادی است. 

وجود چندین نوع تقویم در ایران 

در تاریخ ایران چندین نوع تقویم وجود دارد که همین امر تبدیل به یکی از مهم ترین مسائل در مورد بررسی تاریخ های مربوط به ایران شده است. چون وجود چندین نوع تقویم تحقیق های تاریخی را بسیار مشکل کرده است. در حقیقت تبدیل هجری قمری، هجری شمسی، انواع میلادی یا شهریاری و ... برای یافتن یک زمان تاریخی برای محققین بسیار مشکل شده است. ایرانی ها در سال های بسیار دور هم با صورت های فلکی آشنا بودند و از این طریق زمان ها را متوجه می شدند اما آشنایی با صورت های فلکی کمی دشوار بود از این رو تقویم ها پدید آمدند.

در حقیقت کشور ایران به دلیل دارا بودن آب و هوای خوب و چهار فصلی اش توانسته تقویم هایی را تنظیم کند که در رویداد های کیهانی حداکثر انطباق را داشته باشد. این امر در نهایت منجر به ایجاد و بهره برداری از تقویم و نظام گاه شماری کاملا علمی شده بود که در اخر با ایجاد و تنظیم تقویم ایرانی به حداکثر دقت ممکن برای تطبیق تقویم قراردادی با تقویم طبیعی دست یافتند. 

اگه به دنبال اگاهی از دیگر تقویم آنلاین ها  یا تاریخ دقیق امروز و ... هستید کافیست وارد سایت یار شوید و نگرانی از بابت تاریخ و زمان نداشته باشید.

منبع: https://calendar.yar.cloud/date-converter/

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

اهمیت وجود تقویم در زندگی

استفاده از تقویم آنلاین یا تقویم کاری تا چند سال پیش آنقدرها باب نبود و از آن ممکن بود افراد تنها برای دانستن رویداد ها استفاده کنند. اما امروزه نحوه استفاده چه از تقویم خانگی و چه از تقویم آنلاین متفاوت شده است به طوری که افراد برای نظم دادن به کار های خود از ان استفاده می کنند. ممکن است اینکه امروز در چه روزی هستیم و فردا چه روزی هست برای خیلی از افراد مهم نباشد اما این امر برای افرادی که برای آینده خود برنامه دارند و می خواهند قله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند مهم است که امروز چه روزیه و فردا چه روزی می باشد. اما باید بدانید که بر اساس همین امر می توانیم بسیاری از ارزش ها، اولویت ها و سبک زندگی افراد را شناسایی کنیم و بدانید هرکس چگونه از وقت و زندگی خود به بهترین نحو ممکن استفاده می کند. شما حتی با استفاده از تقویم آنلاین می توانید رویداد هایی که می خواهید در آینده برای آن کاری انجام دهید را ذخیره کنید. به عبارتی ساده تر با مشخص کردن یک تاریخ در یک تقویم خوب مانند تایم و یار می توانید همانند یک آلارم از آن برای به یاد داشتن تولد یک فرد و ... استفاده کنید.

درباره تقویم آنلاین یار

تقویم یار یک نرم افزار ابری با قابلیت های فراوان می باشد که امروزه در اختیار مردم گذاشته شده است. برای این برخی از افراد دست به ساخت تقویم هایی مانند یار زده اند تا هیچ فردی هیچ کمبودی را در تقویمی که استفاده می کند نداشته باشد. به عبارتی ساده تر اگر به سراغ تقویم یار بروید نه تنها هیچ چیزی را در زندگی خود دیگر فراموش نمی کنید بلکه می توانید با برنامه ریزی اصولی به قله های پیشرفت دست پیدا کنید. تقویم آنلاین یار دارای ویژگی های متعددی می باشد که در ادامه برای آگاهی بیشتر در مورد این تقویم برخی از بهترین ویژگی های آن را برایتان مطرح کرده ایم:

پشتیبانی از منطقه زمانی

امکان تعریف رویداد خصوصی

امکان تعریف رویداد عمومی با قابلیت ارسال دعوتنامه

پشتیبانی از تبدیل خورشیدی و میلادی و بلعکس

پشتیبانی از تبدیل شمسی و قمری و بلعکس

قابلیت به اشتراک گذاری رویدادها

امکان ثبت یادآوری های مهم

امکان ثبت یادداشت های روزانه

قابلیت دعوت افراد به رویداد و مدیریت آن ها

امکان تعریف مکان رویداد را بر روی نقشـه

امکان پیدا کردن دوستان خود در تقویم و دعوت آنها به رویداد ها و جلسات

دارای نمای متنوع

برای کسب آگاهی بیشتر در خصوص تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و ... می توانید وارد سایت یار شوید و نهایت بهره را ببرید.

منبع : https://calendar.yar.cloud/

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

تقویم چیست؟

تقویم یک ابزاری می باشد که در آن می توانید رویداد های مهم پیش رو را بررسی کنید و برای آینده خود برنامه بچینید. اولین تقویمی که پدید آمد مربوط به مصریان بود که حدود 1500 سال امروزه قدمت دارد. اگر بخواهیم به صورت علمی تر بگوییم برای چه از تقویم باید استفاده کنید می توان گفت که از تقسیم برای تقسیم زمان در روزها، ماه ها و سال ها می باشد که می توان در آن برای آینده خود برنامه ریزی کرد و به زندگی نظم داد. در حقیقت اگر شما از یک تقویم آنلاین استفاده کنید می توانید در هر مکان و هر زمان به برنامه های روزانه خود نظم دهید. همچنین می توانید از تقویم ها برای آگاهی از مراسم های مذهبی و تاریخی نیز مطلع شوید.

انواع تقویم در ایران

  • تقویم میلادی

تقویم میلادی که یکی از بهترین تقویم های ایرانی می باشد بر اساس حرکت خورشید پایه گذاری شده است. این سیستم تقویمی کمی پیچیده می باشد و به همین دلیل ممکن است در حین بررسی یا برنامه ریزی در آن دچار مشکل شوید.

  • تقویم هجری شمسی

تقویم هجری شمسی نیز یکی دیگر از تقویم های ایرانی می باشد که از آن به عنوان کامل ترین تقویم ایرانی نام برده می شود. اساس پایه گذاری این نوع تقویم نیز بر اساس فصل ها و چرخش زمین به دور خورشید می باشد. از این رو می توان گفت که استفاده از این تقویم راحت و آسان می باشد چون بهترین راه برای شمارش روز ها است.

برای کسب اطلاعات بیشتر مانند تبدیل تاریخ و ... مد نظرتان به این سایت آنلاین وارد شوید تا بهترین ها را تجربه کنید. 

 

منبع : https://calendar.yar.cloud/

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • fatemeh akbari