سامانه یار یک سامانه تقویمی

۲۹ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فاصله یک حرف ساده است بین BI و BA
دقیقا فاصله یک حرف ساده است بین BA و BI، اما فهمیدن تفاوت این دو کلمه به درک شما از BI کمک زیادی می‌کند.

هوش تجاری با نام دیگری به نام Descriptive Analytics هم شناخته می‌شود. کارشناسان هوش تجاری داده‌های گذشته و زمان حال شرکت یا سازمان را تحلیل می‌کنند. در حقیقت یک متخصص هوش تجاری قرار نیست به کسب و کار شما بگوید که چکار کنید. تنها چیزی که می‌گوید این است که اوضاع کسب و کار شما در گذشته چگونه بوده و الان چگونه است.

در مقایسه با تعریف BI می‌توانید BA را قرار دهیم.

BA مخفف عبارت Business Analytics است. BA از ابزارهای تحلیل داده کمک می‌گیرد تا بتواند پیش‌بینی کند که چه اتفاقی برای آیندۀ کسب و کار می‌افتد. در حقیقت BI بیشتر به یک فرآیند اشاره می‌کند که داده‌ها را برای ما فراهم می‌کند. اما BA بیشتر به یک شخص اشاره می‌کند که بر مبنای این اطلاعات راه‌حل برای بیزینس پیدا می‌کند. در حقیقت می‌توانیم اینطور بگوییم که BA یکی از اجزای فرآیند BI حساب می‌شود.
به نظر می‌رسد که حالا تا حدودی با کلیت هوش تجاری آشنا شده‌اید. اما BI دقیقا چه فوایدی برای کسب و کار شما دارد؟

بهترین تقویم آنلاین ایرانی، یار

به دنبال اطلاعات مفید در خصوص نرم افزار فروش هستید؟

برای کسب اطلاعات در خصوص فکس اینترنتی رایگان و ... کافیست یه سر به وب سایت انلاین یار بزنید.

برای خواندن ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

ویژگی‌های مربوط به کاربران
چندکاربره
بسته به نوع داشبوردی که انتخاب می‌کنید، قادر خواهید بود تا تعداد کاربرانی را که می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند، تعیین کنید. علاوه بر این ممکن است که داشبوردها دارای محدودیت‌هایی برای استفاده‌ی هم‌زمان چند کاربر باشند. درصورتی‌که می‌خواهید افراد مختلفی به داشبورد دسترسی پیدا کنند، حتما از وجود قابلیت چندکاربره در داشبورد خود مطلع شوید.

محیط کاربری تقویم انلاین یار چطوره؟

دوست دارید یک تقویم فارسی همه کاره داشته باشید؟

برای کسب اطلاعات در خصوص سامانه الکترونیکی دبیرخانه و گردش مکاتبات و ... کافیه یه سر به بخش وبلاگ های سایت یار بزنید. 

خواندن ادامه این مطلب تنها با یک کلیک

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

قابلیت انتخاب رنگ و فونت

شما می‌توانید با انتخاب رنگ‌ها و فونت‌های مختلف، داشبورد خود را ازنظر بصری جذاب‌تر کنید. این قابلیت به‌خصوص برای شرکت‌هایی که می‌خواهند از بعضی اطلاعات، به‌عنوان ابزاری برای فروش استفاده کنند بسیار کارآمد است .این انعطاف‌پذیری ظاهری، برای شرکت‌هایی که دوست دارند داشبوردشان را با برند خود هماهنگ کنند بسیار مناسب است.

بهترین تقویم آنلاین چیه؟

به دنبال ارسال فکس هستید؟

امروز تاریخ چندم است؟

خواندن ادامه این مطلب 

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

مرحله‌ی اول: موضوع/مخاطب خود را بشناسید
به ندرت پیش می‌آید که یک برند تنها برای یک گروه از مخاطبان محتوا انتشار دهد. اکثر کسب و کارها و سازمان‌ها واجد گروه‌های سهام‌داران و همچنین انواع مشتریان هستند و نظر هرکدام به محتوای خاص و متفاوتی جلب می‌شود.

به عنوان مثال، یک آژانس دیجیتال همچون شرکت، Modirtools، نه تنها قصد دارد محتوایی بسیار خوب برای مشتریان بالقوه‌اش که ، فرض بگیریم، به نظام‌های مدیریت محتوا علاقه دارند، تولید کند، بلکه همچنین، قصد دارد برای استخدامیان جدید بالقوه نیز محتوا تولید کند تا آن‌ها بدانند شرکتی که قصد دارند برای آن کار کنند از چه کیفیتی برخوردار است.

ارائه‌ی تعریف از انواع مختلف مخاطب کار یک شخصِ تنها نیست، بلکه حاصل گفت و گو میان تمام دپارتمان‌های سازمان شما است که نگاهی به بیرون دارند: فروش، بازاریابی، خدمات مشتری، منابع انسانی و غیره است.

علیرغم اینکه محتمل است تمرکز اصلی استراتژی محتوایی شما توسعه‌ی کسب و کار جدید (مثلاً تولید سرب) باشد، در صورتی که دسته‌های دیگر از مخاطبان را درنظر نگیرید، از نکته‌ای مهم غافل مانده و حتی در حق همکارانتان اجحاف می‌کنید.

هدف دیگر این جلسه‌ی بینادپارتمانی – به جز تشخیص دادن گروه‌های مختلف مخاطبان – تصمیم‌گیری در مورد وزن محتوایی است که میان مخاطبان مختلف توزیع می‌گردد. به عنوان مثال: ۷۵٪ خریداران کالای A 10% خریداران کالای B، ۱۰٪ مشتریان فعلی، ۵٪ استخدامیان جدید بالقوه.

باید از قبل بدانید که در هر ماه/فصل/سال قادر به انتشار چه مقدار محتوا هستید. می‌توانید این میزان را به شخص– ساعت تقسیم کرده یا ارزش مالی به آن تخصیص دهید.

اداره‌ی تولید محتوا به این شکل به شما کمک می‌کند تا به شکلی کاملاْ دقیق مشخص کنید به چه مقدار محتوا برای هر گروه از مخاطبان نیاز دارید. می توانید از نرم افزار مدیریت کار رایگان نیز استفاده کنید.

لذت استفاده از تقویم آنلاین 

درباره فکس اینترنتی چی می دونین؟

برای کسب اطلاعات در خصوص تاریخ به میلادی و ... کافیست سری به وب سایت یار بزنید.

منبع

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

۲. می‌توانید از قبل برای محتوای حساس به زمان برنامه‌ریزی کنید
برخی موضوعات محتوایی باید در یک ‌زمان خاص منتشر شوند تا اثربخشی داشته باشند. به‌عنوان‌مثال، محتوایی که تعطیلات را مورد هدف قرار می‌دهد، حساس به زمان است. بنابراین استفاده از تقویم محتوا به شما امکان می‌دهد محتوای حساس به زمان را پیش از موعد ترسیم کنید. و به این ترتیب زمان کار را از قبل برنامه ریزی کنید.

استفاده از بهترین تقویم آنلاین 

برای کسب اطلاعات در خصوص فکس آنلاین، شمسی به میلادی و ... کافیه یه سر به وب سایت جذاب یار بزنید.

خواندن ادامه این مطلب با یک کلیک

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

خدمات شرکت های حسابداری در زمینه حسابداری مالیاتی
همانطور که در مقالات قبل نیز به آن اشاره کرده ایم یک شرکت حسابداری که خدمات تخصصی در رابطه با انواع حسابداری ارائه می نماید قطعا در زمینه ارائه خدمات مالیاتی نیز فعالیت ویژه ای خواهد داشت. معمولا خدمات حسابداری مالیاتی در شرکت های ارائه دهنده این خدمات نیز از بالاترین سطوح خدمات حسابداری محسوب می شوند و افرادی که در این بخش فعالیت می کنند تجربه کافی را در این زمینه دارند.

دبیرخانه آنلاین چیست ؟؟؟

پیش فاکتور آنلاین چیست ؟؟؟

برای کسب اطلاعات در خصوص تاریخ به میلادی و ... کافیه یه سر به سامانه یار که یکی از بهترین تقویم های انلاینه بزنین.

خواندن ادامه این مقاله با کلیک کردن در اینجا

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

5-1- محاسبه حقوق ومزایا قراردادهای مزدساعتی
در نظام مزد ساعتی، کارفرما مکلف است علاوه بر مزد ثابت، مزایای رفاهی از قبیل حق مسکن، حق خوار بار و کمک عائله مندی را به نسبت ساعات کار محاسبه و به کارگر پرداخت نماید.

مزد کارگرانی که مشمول نظام مزد ساعتی می‌باشند به تناسب ساعات کار عادی کار در شبانه روز نباید کمتر از مزد مشاغل مشابه در نظام روزمزدی باشد. در کارگاههایی که فعالیت آنها جنبه استمرار دارد یا به صورت فصلی فعالیت می کنند کارگران مشمول مزدساعتی حق استفاده از مرخصی و تعطیلات رسمی با استفاده ازمزد را دارند.

هر گاه نوع کار طوری باشد که تعداد ساعات کار عادی و مجموع مزد هر روز مساوی باشند مزد مذکور معادل روزهای کار است در غیر این صورت ماخذ محاسبه، میانگین مزد ساعتی کارگر در روزهای آخرین ماه کارکرد وی خواهد بود.

مبلغ پرداختی به هرحال نباید کمتر از حداقل مزد قانونی باشد. ماخذ محاسبه مزد، حقوق، حق سنوات و خسارات و مزایای پایان کار موضوع مواد 18 و 20 و 27 و 29 و 31 و 32 قانون کار در مورد کارگران مشمول نظام مزدساعتی، میانگین مجموع پرداختی ها در آخرین 90 روز کارکرد کارگر است.

در کارگاههائی که دارای عرف و رویه خاص در مورد مزد ساعتی می‌باشند در صورتی که بر اساس عرف و رویه موجود مزد و مزایایی بیش از ضوابط مقرر در این آئین نامه به کارکنان مشمول پرداخت نمایند عرف و رویه موجود مزد و مزایای بیش از ضوابط مقرر در این آئین نامه به کارکنان مشمول پرداخت نمایند عرف و رویه مذکور مناط اعتباراست.

تغییر نظام مزد ساعتی به سایر نظامهای مزدی در اجرای ماده 26 قانون کار با موافقت کارکنان مشمول و تائید وزارت کار و اموراجتماعی امکان پذیراست.

نرم افزار دبیرخانه چیست؟

نرم افزار فروش چیست؟

برای انجام تاریخ شمسی به میلادی و .... کافیه یه سر به وب سایت یار بزنین.

خواندن ادامه این مطلب از بخش وبلاگ های یار

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

طبقه‌بندی هزینه‌ها

طبقه‌بندی هزینه یعنی گروه‌بندی هزینه‌ها با توجه به ویژگیهای مشترکشان . شیوه‌های مهم طبقه‌بندی هزینه‌ها هستند:
براساس ماهیت یا اصل: مواد، کار، مخارج
براساس کارکردها: تولیدی، فروش، توزیع، اداری، تحقیق و توسعه، توسعه
براساس قابلیت ردگیری: مستقیم یا غیرمستقیم
براساس تغییرپذیری: ثابت، متغیر، نیمه-متغیر
براساس کنترل‌پذیری: قابل‌کنترل، غیرقابل کنترل
براساس عادی بودن: عادی، غیرعادی
براساس بهای تمام شده تصمیم‌گیری
زمان اشغال

درباره دبیرخانه آنلاین به دنبال اطلاعات مفید هستید؟

بابت تبدیل تقویم های خود نگرانید؟

تا وب سایت یار هست برای تاریخ امروز به میلادی و ... نگرانی نداشته باشید.

خواندن ادامه این مطلب تنها با یک کلیک

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

چکیده‌
چکیده‌ برای یک گزارش علمی، خلاصه‌ی کوتاهی از محتویات گزارش است. بهتر است نوشتن این قسمت را به آخر و زمانی که می‌دانید نکات کلیدی‌ گزارش‌تان کدام هستند، موکول کنید. چکیده نباید بیشتر از نصف تا یک صفحه باشد. به خاطر داشته باشید که هدف اصلی چکیده‌ این است که به مدیران اجرایی این فرصت را بدهد نگاهی اجمالی به محتویات گزارش بیندازند.

درباره نرم افزار دبیرخانه چی میدونین؟

تبدیل تاریخ های خودتونو چجوری انجام میدین؟

تاریخ قمری امروز و ... خود را میتونین در وب سایت یار به صورت اینترنتی انجام بدین.

خواندن ادامه این مطلب جذاب

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

۴. علاقه‌مندی‌ها

افراد باید توجه داشته باشند که اطلاعات مربوط به این قسمت باید کوتاه و جامع باشد و بیش‌تر برای افرادی کاربرد دارد که سوابق شغلی و سن کم‌تری دارند و برای افرادی با سوابق شغلی بالا، از اهمیت این قسمت کاسته می‌شود.

در این قسمت باید علاقه‌مندی خود را در زمینه‌هایی مانند ورزش و هنر بیان کنید و اگر در آن زمینه نوآوری داشته‌اید آن را ذکر کنید اما به گذراندن اوقات فراغت انفرادی خود اشاره نکنید و اگر کتاب می‌خوانید نام چند مورد از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را درج کنید.

دریافت بهترین اطلاعات در خصوص دبیرخانه آنلاین، فاکتور آنلاین و ...

برای کسب اطلاعات در خصوص موارد بیان شده بالا یا شمسی به میلادی کافیست نگاهی به وب سایت یار بیندازید.

با یک کلیک بهترین مقاله ها را بخوانید.

  • fatemeh akbari