سامانه یار یک سامانه تقویمی

۷ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حسابداری مدیریت:
تهیه گزارشاتی در رفع نیازهای اطلاعاتی مدیران سطوح مختلف یک سازمان و چرخه مربوط به ارائه این گزارشات در حوزه حسابداری مدیریت تعریف می شود.از این منظر هدف تهیه این گزارشات رفع نیازهای اطلاعاتی درون سازمانی است و حسابداری مدیریت مرجعی را برای تصمیم گیری مدیران یک سازمان فراهم می نماید؛ همچنین پیامدهای مالی در یک تصمیم گیری را تجزیه و تحلیل کرده و نتایج حاصل از آن را آشکار می سازد.

گزارشات حسابداری مدیریت و همچنین فرآیند تهیه آن از اصول و قواعد خاصی پیروی نمی کند و بسته به شرایط، نیازها و دسترسی ها تعیین می گردد. در حقیقت دو فرق عمده حسابداری مدیریت و حسابداری مالی ذینفعان گزارشات (درون سازمانی و برون سازمانی ) و مبنای تهیه آن گزارشات ( شرایط و یا اصول پذیرفته شده حسابداری ) می باشد.

یکی از مهمترین زیر مجموعه های حسابداری مدیریت که شمول بیشتری نیز دارد حسابداری بهای تمام شده است. حسابداری بهای تمام شده، همانطور که از نامش پیداست وظیفه محاسبه بهای تمام شده محصولات و خدمات را در مؤسسات خدماتی و تولیدی بر عهده دارد.علاوه بر این پیش بینی اقلام بهای تمام شده و کنترل و تجزیه و تحلیل این اقلام در حوزه حسابداری بهای تمام شده است که توسط بعضی صاحب نظران و فعالان رشته حسابداری حسابداری صنعتی یا حسابداری هزینه یابی نامیده می شود.

تقویم آنلاین یار بهترین تقویم ایرانی 

برای کسب اطلاعات در خصوص دبیرخانه آنلاین یا تاریخ امروز به شمسی تنها کافیست وارد این سامانه تقویمی شوید.

منبع

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

خدمات شرکت های حسابداری در زمینه حسابداری مالیاتی

به طور خلاصه مهمترین خدماتی که در زمینه حسابداری مالیاتی توسط شرکت های مالیاتی ارائه می شود به شرح زیر خواهد بود:

تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی
تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
تهیه و تنظیم گزارش های فصلی
مالیات بر درآمد پرسنل
تهیه و تنظیم دفاتر قانونی شرکت مانند دفتر روزنامه و دفتر کل و …
تنظیم اظهارنامه عملکرد
پیگیری مسائل و مشکلات مالیاتی و تلاش برای رفع آن ها
رسیدگی به پرونده های دادرسی مالیاتی
و …
حالا که صحبت از اظهارنامه مالیاتی شد نیز پیشنهاد می کنیم در پایان سری به مقاله اظهارنامه مالیاتی بزنید تا از نکات مهمی که در این مقاله به آن پرداخته ایم آگاهی کافی به دست بیاورید.

تقویم آنلاین فارسی یار بهترین تقویم اینترنتی 

برای کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار دبیرخانه ساده یا تاریخ امروز تنها کافیست وارد سایت یار شوید.

منبع

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارید
پیش از آنکه در جلسات مذاکره حقوق و دستمزد از اعداد و ارقام صحبت کنید، بهتر است درباره آنچه که انجام داده‌اید و آنچه که توانایی انجامش را دارید صجبت کنید. اکنون زمان آن است که دستاوردها و موفقیت‌های خود را یکی یکی برای کارفرما بشمارید.پیشنهاد می‌کنیم اگر کار موفقی خارج از شرح وظایفتان انجام داده‌اید، حتما در طی جلسه به آن اشاره کنید زیرا این ذهنیت را در ذهن کارفرما ایجاد می‌کنید که شایسته افزایش حقوق و ترفیع شغلی هستید. در قدم بعدی، سعی کنید که با ایده‌های جدید خود یا ارائه راه‌حل‌هایی تازهT پیشنهادهایی هیجان‌انگیز به کارفرمایان بدهید.

بیشتر از آنچه می‌خواهید درخواست کنید
در مذاکرات حقوق و دستمزد، همیشه باید بیشتر از آنچه می‌خواهید درخواست کنید زیرا علم روانشناسی ثابت کرده مسئولان استخدامی همیشه تصور می‌کنند که با کمی چانه‌زنی می‌توانند مبلغ پیشنهادی را کاهش دهند.همچنین، به هیچ‌وجه از ارائه مبلغ بالا نترسید! بدترین چیزی که ممکن است اتفاق بیافتد این است که کارفرما یا مسئول استخدامی مقابل‌تان مبلغ پایین‌تری را پیشنهاد دهد. بدترین اتفاق زمانی خواهد افتاد که شما بر سر حقوق و دستمزدتان مذاکره نکنید.

تقویم آنلاین یار برای همه 

برای کسب اطلاعات در خصوص تاریخ امروز به میلادی یا میلادی به شمسی تاریخ هایتان تنها کافیست وارد سایت یار شوید.

منبع

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

بازاریابی سنتی (Traditional Marketing)

بازاریابی سنتی گونه ای از بازاریابی است که تا اواخر دهه ۱۹۹۰ از آن استفاده می شده است. فعالیت های بازاریابی سنتی عموما به دوران قبل از اینترنت باز می گردند. در بازاریابی سنتی سازمان ها به دنبال جذب مشتریان جدید هستند، در این روش، سازمان تلاش می کند مشتری بیشتری را به سمت سازمان سوق دهد و اولویت مهم فروش بیشتر به مشتری است. در بازاریابی سنتی معمولاً هدف افزایش رضایت مشتری نیست، اگر هم این موضوع در اولویت ها باشد اما همچنان از روش ها و ابزارهای سنتی استفاده می شود.

بهترین تفویم آنلاین در سامانه یار 

برای کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار دبیرخانه یا فکس آنلاین هایتان تنها کافیست وارد سایت یار شوید.

منبع

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

کارمزد بورس:
معاملاتی که در سازمان بورس و فرابورس انجام می شوند، دارای کارمزد می باشند. لازم به ذکر است که مبلغ کارمزد خرید سهام با کارمزد فروش آنها متفاوت است. این تفاوت قیمت به این دلیل می باشد که در زمان فروش سهام، لازم است که مالیات آن نیز پرداخت شود.

چه کسی دریافت کننده کارمزد خرید و فروش سهام می باشد؟

بر خلاف تصور خیلی از افراد که فکر می کنند کارمزد دریافت شده متعلق به بورس می باشد، در واقع این مبلغ که به عنوان کارمزد دریافت می گردد، به چند بخش تقسیم می شود که مالیات جدا از آن چند بخش است. این کارمزد در واقع بین ۵ شرکت از سازمان بورس تقسیم می شود.

بهترین تقویم آنلاین در سامانه یار

برای کسب اطلاعات در خصوص فکس آنلاین یا تقویم فارسی تنها کافیست وارد سایت یار شوید.

منبع

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

فکس چگونه کار میکند؟
فکس چگونه کار می کند ؟ ، دستگاه فکس رایگان یا نمابر با استفاده از یک نور روشن ، سند اصلی را که قرار است نسخه ای از آن ارسال شود اسکن می نماید . سپس مقدار نوری را که پس از برخورد با علایم روی سند، اعم از نوشتاری یا تصویری منعکس می شوند، اندازه گیری می کند. قسمت های تیره نور را منعکس نمی کنند . از این رو سنسور ها در حالت خاموش و غیر فعال قرار میگیرند. قسمت های سفید سند، نور را منعکس می کنند .

در این فسمت شیوه ی عملکرد دورنگار سنسور ها فعال و روشن می گردند. به این ترتیب شاهد الگویی از سیستم های خاموش و روشن هستیم که از طریق خط تلفن به دستگاه فکس گیرنده ارسال می شوند.دستگاه دریافت کننده با استفاده از سنسورهای حرارتی، این الگو ها را که به صورت علائم الکتریکی اند دریافت و از همان نسخه اصلی کپی برداری می نماید. امیدواریم با ارائه ی مقاله ای در زمینه ی فکس آنلاین چیست و چگونه کار میکند توانسته باشیم اطلاعات شما عزیزان را افزایش دهیم .

وجود تقویم آنلاین در سامانه یار 

برای کسب اطلاعات در خصوص فکس آنلاین یا تبدیل تقویم تنها کافیست وارد این سایت جذاب شوید.

منبع

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

پیش بینی وضعیت نقدینگی
بدلیل اهمیت وجوه نقد در حیات شرکت و همچنین نیاز مدیران به آخرین اطلاعات از نظر نقدینگی، علاوه بر بودجه نقدی که یکبار و همزمان با بودجه عملیاتی تهیه و مانند سایر صورتهای بودجه به تصویب مدیریت پروژه می رسد، باید پیش بینی وضعیت نقدینگی در نظر گرفته شود، این پیش بینی همانند بودجه نقدی جهت اطلاع مدیران از منابع نقدی و همچنین به منظور ایجاد توازن در دریافت و پرداخت تهیه می گردد. با این تفاوت که بصورت ادواری طی سال تنظیم شده و مبتنی بر آخرین اطلاعات درباره نقدینگی شرکت می باشد.
تناوب تهیه صورت پیش بینی وضعیت نقدی، سه ماهه بوده و در پایان هر دوره سه ماهه جهت 12 ماه آتی ( 4 دوره سه ماهه ) تنظیم می گردد که اولین دوره سه ماهه به ماه های مربوطه نیز باید تفکیک شود.

بهترین تقویم آنلاین در سایت یار 

برای کسب اطلاعات در خصوص ارسال فکس از طریق اینترنت یا تبدیل شمسی به میلادی تاریخ ها تنها کافیست وارد این سامانه جذاب شوید.

منبع

  • fatemeh akbari