سامانه یار یک سامانه تقویمی

۹ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

17. کلی گویی
دستاوردهایتان را با عدد و رقم بنویسید. این که روی هوا بگویید کاهش هزینه های شرکت یا افزایش بازدیدکنندگان سایت یا حتی افزایش درآمد شرکت به میزان 10%، ارزش کمی برای کارفرما دارد. کارفرما وقتی این عبارت ها را ببیند از خودش می پرسد این 10 درصد یعنی چقدر افزایش درآمد؟ 10 میلیون یا صد میلیون؟ اما جوابی در رزومه برای آن پیدا نمی کند و رزومه را کنار می گذارد.

افزایش درآمد 100 میلیونی شرکت به میزان 10% خب این یک نمونه خوب است و رقم ارزش افزوده شما 10 میلیون است. یا مثلاً کاهش 5 درصدی هزینه های شرکت به میزان 20 میلیون.

زبان یک کارفرما زبان پول است. پس با ادبیات او صحبت کنید تا رزومه تان را به طور کامل درک کند و ارزش شما را هرچه بیشتر بشناسد. هر چه شناخت او نسبت به شما بیشتر شود، شانس انتخاب شما برای کار در شرکتش بالاتر خواهد رفت.

تقویم آنلاین یار تقویم خوبیه؟

دبیرخانه آنلاین خوب میخاین؟

برنامه فاکتور آنلاین یار شنیدین خیلی خوبه؟

منبع این مطلب جذاب

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

7. سند و مدرک
فرض بر این است که اطلاعات رزومه شما صحت دارد و شما می توانید آن ها را اثبات کنید. پس نیازی نیست در فایل رزومه خود، گواهینامه یا مدرکی قرار دهید یا توصیه نامه ای شرکت ها ی قبلی تان را در آن بیاورید.

 

دبیرخانه آنلاین یار خوبه؟

نرم افزار فکس یار چی ؟ چطوره؟

برای کسب اطلاعات در خصوص تاریخ امروز به میلادی و سایر موارد زمانی کافیه یه سر به یار بزنین.

کلیک در اینجا برای دیدن ادامه مطالب

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

۷) آینه‌ی مصاحبه‌کننده باشید
اثر “آفتاب‌پرست” یک پدیده‌ی روانشناسی است که می‌گوید مردم وقتی زبان بدن مشابهی دارند، بیشتر همدیگر را دوست دارند. پتی وود متخصص زبان بدن می‌گوید سعی کنید رفتارها و زبان‌ بدن‌تان مکمل رفتارهای مصاحبه کننده باشد. مانند رقص‌های دونفره حرکات بدن خود را با طرف مقابل تنظیم کنید.

تاحالا از تقویم آنلاین و فارسی یار استفاده کردین؟

نرم افزار فروش یار چطور نرم افزاریه؟

به دنبال کسب اطلاعات در خصوص تبدیل تاریخ های مختلف هستین؟ چرا سراغ یار نمیرین؟

خواندن ادامه این مطلب 

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

استراتژی فروش ۷# : همیشه بیش از حد انتظار عمل کنید
مشتریان شما همیشه از دریافت محصولی اضافه، خوشحال خواهند شد. شما نیز می خواهید که مشتریان تان خوشحال و راضی باشند تا دوباره برای خرید، پیش شما برگردند. برای نمونه، وقتی خدمات مشاوره انجام می دهید، کارهای کوچکی مانند ارائه ی کمک در مورد بعضی جنبه های فنی وب سایت را بدون دریافت هزینه ی اضافه انجام بدهید.

گاهی وقتی مشتریان برای انجام کارهای کوچک نزد شما می آیند، آن کارها را بدون دریافت دستمزد انجام بدهید. همین چیزهای کوچک به شما کمک می کند تا وفادارترین مشتریان و مشتریانی را که بالاترین دستمزدها را به شما پرداخت می کنند، حفظ کنید.

تقویم آنلاین یار چطور تقویمیه؟

تاحالا از نرم افزار فروش یار استفاده کردین؟

وب سایت یار بهترین وب سایتیه که برای تبدیل میلادی به شمسی و .... دیدم

خواندن ادامه مطلب با یک کلیک 

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

۷. اطمینان حاصل کنید که تیم اجرایی شما به هنگام پیاده‌سازی همگی در یک سطح باشند
 

یکی از مهم‌ترین موارد برای تضمین موفقیت در پیاده‌سازی، پشتیبانی از تغییرات اجتناب‌ناپذیری است که پیش می‌آید و اغلب اوقات از سطح اجرایی شروع می‌شود. توجه داشته باشید که کار و زمانی که برای پیاده‌سازی (استقرار) نرم افزار ERP صرف می‌شود، قرار است پهنای باند سازمانی را برای سایر تغییرات مورد نظر کسب‌و‌کار کاهش دهد. اگر رهبری با برجسته‌سازی و تقویت منظم تغییرات مثبتی که این پیاده‌سازی برای کسب‌و‌کار ایجاد می‌کند، الگویی را ایجاد کند، کارکنان نیز همان ذهنیت را در پیش خواهند گرفت.

به دنبال تبدیل تاریخ شمسی به میلادی در یک سامانه خوب هستید؟

نرم افزار اتوماسیون اداری، اتوماسیون آنلاین، نرم افزار دبیرخانه آنلاین، نرم افزار بایگانی و … را نیز برای سازمان خود می توانید از سایت یار استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات در خصوص تاریخ امروز شمسی  و ... یه سر به یار بزنید. 

خواندن ادامه این مطلب 

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

۷- اعتماد به اطلاعات و آسودگی خیال در اتخاذ تصمیمات بر اساس ‌آن‌ها
 

موفقیت و بقای هر سازمان در گرو اتخاذ تصمیمات درست و به موقع است. برای مدیران ارشد یک سازمان بسیار حیاتی است که بتوانند به اطلاعاتی که در ارتباط با واحد‌های مختلف در اختیارشان قرار می‌گیرد اعتماد کنند و بر اساس آن‌ها تصمیم‌گیری کنند. ERP‌ اصالت، به روزبودن بودن و دسترسی سریع به اطلاعات را تضمین می‌کند. از طرف دیگر برنامه‌ریزی برای تصمیمات و ایده‌ها و همچنین اجرای درست برنامه‌ریزی‌ها در ERP با دقت بسیار بالایی میسر است.

نرم افزار دبیرخانه یار چطور نرم افزاریه؟

تبدیل تاریخ های میلادی، شمسی و ... تونو کجا انجام میدین؟

برای کسب اطلاعات در خصوص ارسال فکس و ... کافیه یه سر به یار بزنین میدونستین؟

منبع این مطلب 

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

۶- انعطاف‌پذیری، تعامل درون‌سازمانی، شفافیت و سوددهی واحد‌های مختلف سازمان

در بسیاری از سازمان‌ها خیلی مهم است که عملیات با نهایت شفافیت انجام شود. شفافیت بدین معنی است که فرایند انجام کار‌ها کاملا روشن بوده و جزییات مراحل اقدامات به راحتی در دسترس باشند. همچنین دوگانگی در انجام کار‌ها وجود نداشته باشد و به راحتی خروجی هر فرایندی قابل ردیابی باشد. ERP دید ۳۶۰ درجه ای را در عملیات برای مدیران سازمان فراهم می‌آورد؛ این امر باعث می‌شود مشکلات راحت‌تر شناسایی و تصمیمات سریع‌تر اتخاذ شود. از طرف دیگر با معیار‌های قابل اندازه‌گیری که ERP از بخش‌های مختلف سازمان ارایه می کند، سودآور بودن آن‌ها قابل اندازه‌گیری خواهد بود. با انعطافی که ERP برای سازمان در حوزه‌های مختلف فراهم می‌آورد، در هر زمان که برنامه‌ریزی‌های مجددی برای انجام کار‌ها صورت گیرد، این برنامه‌ریزی‌ها به سرعت قابل اجرا هستند.

نرم افزار دبیرخانه یار یکی از بهترین هاست.

نرم افزار فروش یار چطوره؟

برای کسب اطلاعات در خصوص تاریخ امروز شمسی و ... یه نگاه به تقویم انلاین یار بیندازید. 

خواندن ادامه این مطلب از یار 

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

12. مصاحبه تلفنی
مصاحبه کاری تلفنی بخاطر سرعت بالای انجام آن معمولاً به عنوان یک مصاحبه مقدماتی قبل از مصاحبه حضوری برگزار می شود.
اما مراقب باشید، به این بهانه که مصاحبه کننده شما را نمی بیند، نمی توانید به خودتان این اجازه بدهید که راحت و غیر رسمی برخورد کنید.

توصیه می کنیم که در این مصاحبه ها کاملاً رسمی برخورد کنید، انگار که در جلسه مصاحبه حضوری شرکت داشته اید. خیلی رسا و با اعتماد بنفس صحبت کنید.

نرم افزار دبیرخانه یار چطور نرم افزاریه؟

وب سایت یار نرم افزار فکس هم داره؟

برای کسب اطلاعات در خصوص تبدیل تاریخ میلادی به شمسی و ... تان کافیه یه سر به سایت یار بزنین.

منبع این مطلب 

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

6. مصاحبه های حل مسئله/ موردی
مصاحبه های کاری موردی و حل مسئله، معمولاً به عنوان بخشی از مصاحبه های تکمیلی ساخته می شوند و مستقیماً به فرصت شغلی که شما برای آن اپلای کرده اید، مرتبط نخواهد بود.

این نوع مصاحبه ها معمولاً در فرآیندهای استخدام شغل های فنی و تخصصی استفاده می شوند؛ مثلاً برای شغل هایی مانند مهندس نرم افزار و شغل های حوزه فناوری اطلاعات و به طور کلی برای دستیابی به راه حلی برای مشکلی که مجبور به توجیه و توضیح آن هستید ، اجرا می شود.

این نوع مشکلات هم می توانند کاملاً منطبق با حوزه کاری شما باشد، مانند کدنویسی و مسایل ریاضی یا به طور وسیع تر، یک معما یا بازی فکری که شما را مجبور به نشان دادن منطق و استدلال می کند، باشد.

ممکن است از شما درباره یک نرم افزار خاص سؤال پرسیده شود؛ مثلاً می تواند یک مورد از ارزیابی های کارآموزی گوگل باشد و تنها از شما بخواهند که راه حل خودتان را بر روی کاغذ یا تخته وایت برد ارایه دهید. نکته اصلی موفقیت در اینجا میزان توانایی سازگاری شما و توانایی تفکر سریع و خلاقانه تان است.

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی با یار 

به دنبال یک نرم افزار دبیرخانه خوب و حرفه ای هستید؟

برای کسب اطلاعات در خصوص ارسال فکس آنلاین و ... کافیه یه سر به وب سایت یار بزنید. 

منبع

  • fatemeh akbari