سامانه یار یک سامانه تقویمی

۹ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نتیجه گیری از تعریف مدیریت بازاریابی و فروش
پس می توان گفت بازاریابی یک فرایند گسترده و پیچیده ای است که در آن قرار است با استفاده از روش های تحقیقات بازاریابی، محصول مورد نظر را شناسایی و تعیین کرد و سپس آن را مطابق خواست و نیاز مشتریان تولید کرد.

در این میان مباحثی همچون تبلیغات ، برند ، قیمت گذاری محصول، توزیع محصول, بسته بندی و غیره نیز در زمره مدیریت بازاریابی قرار می گیرد و تیم مدیریت بازاریابی برای موفقیت و فروش محصول باید این موارد را نیز در نظر بگیرد.

به طور کلی ، مدیریت بازاریابی و فروش شامل طیف وسیع فعالیت های تجاری در حیطه کسب و کار است که شامل برنامه ریزی ، بررسی بازار هدف ، نیاز سنجی مشتریان ، طراحی و ایجاد شبکه توزیع ، و در نهایت فروش کالا و خدمات مورد نظر است

اکنون که تعریف « مدیریت » بازاریابی و فروش را از چندین دیدگاه بررسی کردیم ، بهتر است که کمی هم به بحث خود بازاریابی و فروش بپردازیم و تعریف ها و تفاوت های آنها با یکدیگر را متوجه شویم. همچنین بیاموزیم برای اینکه کسب و کاری موفق شود ، هرکدام از عناصر « بازاریابی » و « فروش » چه نقشی را باید ایفا کنند. ابتدا تفاوت بین این دو را بررسی می کنیم :

نرم افزار دبیرخانه یار چطور نرم افزاریه؟

یار نرم افزار فروشش چطوریه؟

برای کسب اطلاعات در خصوص تبدیل تاریخ و ... پیشنهاد میکنم یه سر به سایت یار بزنین.

با یک کلیک در اینجا ادامه این مطلب رو بخونین.

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

نحوه محاسبه حقوق بازاریاب ها
در بسیاری از شرکت ها ارائه حقوق ثابت برای 90 روز یا گاها 180 روز مرسوم است. در طی این مدت ، بازاریاب مطمئن هست که چه فروش داشته باشد چه نداشته باشد ، مبلغی را به عنوان حقوق ثابت دریافت خواهد کرد.

این روش پرداخت حقوق بیشتر برای این مدتی است که بازاریاب بخواهد کار را آموزش ببیند و بتواند معاملات خود را انجام دهد و شایان ذکر است که این روش در ایران خیلی رایج نیست اما خب شما می توانید بسنجید که اگر این روش به نوع کسب و کار شما کمکی می کند آن را انجام دهید.

خیلی واضح به بازاریاب ها توضیح دهید که این یک حقوق تعیین شده موقتی است و تاریخ اتمام آن را نیز به آنها اعلام کنید. می توانید آن را « حقوق موقت جایگزین پورسانت » بنامید تا انتظار نداشته باشند که همیشه حقوق ثابت دریافت کنند.

بهترین نرم افزار دبیرخانه یاره؟

برای کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار فروش، نرم افزار فکس و ... یار یکی از بهترین گزینه هاست.

خواندن ادامه این مطلب با یک کلیک

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

5 . اهداف روزانه ، هفتگی و ماهانه برای آنها تعیین کنید
فروشندگان مختلف به روش های مختلفی انگیزه میگیرند. برخی افراد با مسابقات فروش تیمی مهییج میشوند. برخی دیگر با دستیابی به اهداف ، برخی از فروشندگان با پیشرفت های کیفی ، دیگر فروشندگان با تاثیر گذاری بر مجموعه و برخی دیگر بوسیله پول انگیزه میگیرند.

در اینجا چگونگی فکر کردن در مورد هریک از انواع اهداف و SPIF ( صندوق تشویقی عملکرد فروش ) وجود دارد :

روزانه : این یک هدف بسیار کوتاه مدت است که به منظور ایجاد کمی سرگرمی برای آنها طراحی شده است. SPIF باید یک چیز جذاب و در عین حال کوچکی باشد زیرا نماینده فروش آنلاین کار چندان زیاد برای بدست آوردن آن انجام نمی دهد.
هفتگی : این یک هدف ملموس تر با تأثیرگذاری بیشتر در تجارت است. برای اینکه پیشرفت داشته باشید معیارهایی تعیین کنید. سپس برای دتسیابی به این اهداف در مورد توانایی های روزانه با نمایندگان فروش خود صحبت کنید و بر روی یک برنامه مشخص کار کنید.
ماهانه : بزرگترین هدف از بین این سه هدف ، اهداف ماهانه است که بر اساس عملکرد خارق العاده با پاداش های با ارزش تری همراه است. من وجه نقد را ترجیح نمیدهم زیرا پول خرج میشود. در عوض من پاداش هایی نظیر اسپیکر یا تلوزیون را ترجیح میدهم. هرموقع نماینده فروش شما به آن نگاه کند ، فرایندی که برای بدست آوردن آن طی کرده است را به یاد می آورد.

نرم افزار دبیرخانه یار خوبه؟

نرم افزار فروش یار چی خوبه؟

برای ارسال فکس و ... میتونین یه سر به سایت یار بزنین تا بهترین خدمات رو دریافت کنین.

منبع این مطلب از یار

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

فضای کاری مدرن میان‌فردی است
مهارت‌هایی مانند شنوایی فعالانه، همکاری، ایده‌پردازی و برقراری ارتباط موثر با همکاران از ارزش فراوانی در فضای کاری مدرن برخوردار هستند و خواهند بود. مهارت های نرم موثر از ساخت محیط کاری سالم و گروهی که بهره‌وری در آن بالا است اطمینان حاصل می‌کنند و در جهانی که شکلی شدیدا رقابتی به خود گرفته، این‌ها ویژگی‌هایی ضروری برای تقریبا تمام سازمان‌ها و شرکت‌ها هستند.

تقویم آنلاین یار چطور تقویمیه؟

بهترین نرم افزار فروش چیه؟

برای کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار فکس و ... کافیه یه سر به سایت یار بزنین.

منبع این مطلب 

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

آیا مشتریان خود را می‌شناسید؟
این جمله را همیشه در ذهن داشته باشید که من مخاطب محتوایی که تولید می‌کنم نیستم. پس مخاطب شما چه کسی است؟ آیا مخاطب خود را می‌شناسید؟ اگر جواب شما نه است باید بگویم که شما باخته‌اید و بخش زیادی از مشتری‌های خود را از دست داده‌اید زیرا به جای تمرکز روی بازار هدف بیهوده پول و زمان خود را خرج می‌کنید. پس اگر می‌خواهید کسب و کارتان در طولانی مدت فروش خوبی داشته باشد همین حالا برنامه‌ای برای برداشتن قدم اول یعنی شناخت مخاطبان را بچینید. اما چگونه؟ جواب ما این است به کمک تدوین پرسونای مشتری!

بهتر است این کار را به یک متخصص بسپارید تا نتیجه بهتری بگیرید. اما اینکه خودتان نیز اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید و از تجاربتان استفاده کنید، بسیار مفید است. همچنین می توانید از نرم افزارهای اتوماسیون آنلاین هم در این راه یاری بگیرید.

با یار بهترین تقویم آنلاین و داشته باشین.

دنبال یه دبیرخانه آنلاین خوب هستین؟

تقویم تاریخ امروز

خواندن ادامه این مطلب جذاب

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

۴- مخاطبان خود را بشناسید
در این مدت نیز می توانید داده های مورد نظر خود را از طریق ابزاری مانند گوگل آنالیتیکس و پروفایل های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک بدست آورید. هر دو این منابع داده ها را به صورت دموگرافیک، لوکیشن و علایق و یک سری آمارهای دیگر در خود دارند که به شما کمک می کنند بهتر بهفمید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و به چه چیزهایی علاقه دارند.

تبدیل تاریخ میلادی هاتونو کجا انجام میدین؟

دنبال یه نرم افزار دبیرخانه خوب و حرفه این؟

برای کسب اطلاعات در خصوص فکس انلاین و ... فقط کافیه یه سر به وب سایت یار بزنید.

خواندن ادامه این مطلب با یک کلیک

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

بازاریابی آنلاین یا اینترنتی چیست؟ معرفی معایب؛ مزایا و ابزارها

بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی به هر ابزار، استراتژی و روشی گفته می‌شود که باعث معرفی بیشتر نام کسب‌وکار و برند در فضای آنلاین شود. نکته اصلی در بازاریابی آنلاین استفاده از ابزارهای اینترنتی برای معرفی کسب‌وکار و محصولات به مشتریان بالقوه و ترغیب آن‌ها به خرید محصولات است. نمونه ای از این ابزارها را می توانید در  وبلاگ یار مشاهده فرمایید.

دنبال یه دبیرخانه آنلاین خوب هستین؟

تقویم فارسی آنلاین حرفه ای می خواین؟

چرا برای میلادی به شمسی و ... تون سراغ یار نمیرین؟ یه تقویم همه کاره است.

خواندن ادامه

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

معناهای رنگ که با رنگ های مختلف همراه است:
صورتی: زنانه، عاشقانه، آرامش بخش
قرمز: قدرت، اشتیاق
نارنجی: سلامتی، انرژی، گرما، هیجان
سبز: طبیعی بودن، یکدستی، پول
آبی: آرامش، وفاداری، واضح بودن، اطمینان
بنفش: جادو، خلاقیت، وفاداری
سفید: خلوص، پاک بودن، سادگی
سیاه: قدرت، تخصص داشتن
قهوه ای : سادگی، طبیعی بودن، مردانه بودن

برنامه ریزی با بهترین و راحت ترین تقویم آنلاین، یار

درباره دبیرخانه آنلاین چی میدونین؟ سایت یار رفتین تاحالا؟

برای کسب اطلاعات در خصوص فکس اینترنتی رایگان و ... کافیه یه سر به سامانه یار بزنین

با یک کلیک ادامه این مطلب و بخونین

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

5- مدیریت و همگام سازی مخاطبان
یک مدیریت مخاطبان مفید، شامل تمامی اطلاعات و تاریخچه ارتباط با یک مشتری خاص می باشد. این امر شامل تماس های برقرار شده، ایمیل های فرستاده شده، و قرار های ملاقات است. در صورت نیاز این دیتا و اطلاعات می تواند در اختیار تعدادی از کاربران قرار بگیرد تا بدین ترتیب خدمات رسانی به مشتریان و کاربران بهتر انجام شود.

همچنین یک سیستم مدیریتی خوب به شما این امکان را نیز می دهد که به لیست مخاطبان خود از برنامه ها و سیستم های ثالث، نظیر Microsoft Outlook، Gmail، Yahoo، و سرویس های ابری دیگر نظیر iCloud و غیره نیز دسترسی داشته باشید. پس مورد دیگری از ویژگی‌های بهترین نرم افزار فروش، امکان همگام سازی مخاطبان در آن است چون در این صورت بهتر می‌توانید با تمام مشتریان خودتان ارتباط بگیرید. مثلا، یک املاکی برای خرید نرم افزار فروش خانه باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشد.

تاحالا از تقویم آنلاین یار استفاده کردین؟

دنبال یه نرم افزار دبیرخانه خوب هستین؟

با یار میتونین تمامی میلادی به شمسی و کارهای زمان بندی تونو به راحتی انجام بدین.

خواندن ادامه این مطلب 

  • fatemeh akbari