حصول اطمینان از سطح سفارشیسازی و توجه به نیازهای آتی
لین زیلدونیس (Lynne Zaledonis)، معاون مدیر بازاریابی در Sales Force Sales Cloud معتقد است: هنگامی که تصمیم برای انتخاب نرم افزار CRM مناسب کسبوکار گرفته شد، باید نگاه بلند مدت وجود داشته باشد و صرفا نیازهای فعلی مدنظر نباشد، از طرفی به علت توسعه کسبوکارها، نرم افزاری انتخاب شود که برای توسعههای آینده مسئلهای وجود نداشته باشد. بهتر است که پرسشهایی از قبیل «اگر بخواهیم که ساختار فرمها را تغییر دهیم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ چطور میتوان فرایندی را خودکار کرد یا فرایند خودکار حاضر را تغییر داد؟ چطور اطمینان حاصل شود که از منابع موجود استفاده بهینه خواهد شد؟» قبل از انتخاب نرم افزار توسط مدیریت پاسخ داده شود.
به گفته مایکل رنگیمن (Michael Ringman) مدیر ارشد فناوری اطلاعات TELUS International در حال حاضر قابلیتهای جدیدی بر پایه هوش مصنوعی در برخی سیستمها وجود دارد که ارزش سرمایهگذاری دارند. نسل جدیدی از CRM که میتواند جریان وارد کردن دادهها و مشتریان بالقوه و موردهای پشتیبانی را خودکار نماید. این کار قطعا موجب صرفهجویی در زمان و منابع شرکتها خواهد شد و خدمات سفارشیشدهتری ارائه خواهد داد. همچنین با تحلیلهایی که در اختیار صاحبان کسب وکار قرار خواهد داد به شناخت بیشتر مشتریان و پیشبینی رفتار آنها منجر خواهد شد.
تبدیل تاریخ های خود را در سایت یار به راحتی انجام دهید.
برای کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار فکس یا تاریخ امروز تنها کافیست وارد این سایت جذاب شوید.