سامانه یار یک سامانه تقویمی

۶ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حصول اطمینان از سطح سفارشی‌سازی و توجه به نیازهای آتی
لین زیلدونیس (Lynne Zaledonis)، معاون مدیر بازاریابی در Sales Force Sales Cloud معتقد است: هنگامی که تصمیم برای انتخاب نرم افزار CRM مناسب کسب‌وکار گرفته شد، باید نگاه بلند مدت وجود داشته باشد و صرفا نیازهای فعلی مدنظر نباشد، از طرفی به علت توسعه کسب‌وکارها، نرم افزاری انتخاب شود که برای توسعه‌های آینده مسئله‌ای وجود نداشته باشد. بهتر است که پرسش‌هایی از قبیل «اگر بخواهیم که ساختار فرم‌ها را تغییر دهیم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ چطور می‌توان فرایندی را خودکار کرد یا فرایند خودکار حاضر را تغییر داد؟ چطور اطمینان حاصل شود که از منابع موجود استفاده بهینه خواهد شد؟» قبل از انتخاب نرم افزار توسط مدیریت پاسخ داده شود.

به گفته مایکل رنگیمن (Michael Ringman) مدیر ارشد فناوری اطلاعات TELUS International در حال حاضر قابلیت‌های جدیدی بر پایه هوش مصنوعی در برخی سیستم‌ها وجود دارد که ارزش سرمایه‌گذاری دارند. نسل جدیدی از CRM که می‌تواند جریان وارد کردن داده‌ها و مشتریان بالقوه و موردهای پشتیبانی را خودکار نماید. این کار قطعا موجب صرفه‌جویی در زمان و منابع شرکت‌ها خواهد شد و خدمات سفارشی‌شده‌تری ارائه خواهد داد. همچنین با تحلیل‌هایی که در اختیار صاحبان کسب وکار قرار خواهد داد به شناخت بیشتر مشتریان و پیش‌بینی رفتار آن‌ها منجر خواهد شد.

تبدیل تاریخ های خود را در سایت یار به راحتی انجام دهید.

برای کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار فکس یا تاریخ امروز تنها کافیست وارد این سایت جذاب شوید.

منبع

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

داشبورد مدیریتی که با نام داشبورد استراتژیک هم شناخته می‌شود، اطلاعات مهم و ضروری کسب‌وکار را به‌صورت تصویری و گرافیکی، به مدیرانی که با محدودیت‌های زمانی مواجه هستند، ارائه می‌دهد. این موضوع بسیار مهم است که داشبورد خود را بر اساس یک شاخص کلیدی عملکرد (KPI) معنادار و هدف‌دار ایجاد کنید تا بتوانید از مزایای داشبورد مدیریتی که شامل پاسخ به سؤالات مهم و حیاتی درزمینه‌ی تجارت و کسب‌وکار، هماهنگ کردن فعالیت‌های تجاری با استراتژی شرکت و افزایش بهره‌وری و سودآوری است، بهره‌مند شوید. استفاده از داشبورد مدیریتی با ترکیبی از نرم‌افزارهای مبتنی بر وب و داده‌های واقعی، بسیار آسان است.

داشتن یک تقویم آنلاین حرفه ای در سایت یار

برای کسب اطلاعات در خصوص  ارسال فکس از طریق اینترنت یا تبدیل شمسی به میلادی تاریخ ها تنها کافیست وارد این سایت جذاب شوید.

منبع

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

قراردادهای کارمزد ساعتی
کارمزد ساعتی مزدی است که در مقابل انجام کار مشخص در زمان مشخص پرداخت می‌شود. در قرارداد کارمزد ساعتی باید میزان و مقدار کار متناسب با زمان مشخص باشد.

کارمزد ساعتی برحسب آنکه حاصل کار مورد نظر مربوط به یک نفر یا گروه مشخصی از کارگران یا مجموعه کارگران کارگاه باشد به ترتیب به صورت کارمزد ساعتی انفرادی، کارمزد ساعتی گروهی و کارمزد ساعتی جمعی تعیین می‌گردد.

در نظام کارمزد ساعتی گروهی و جمعی باید علاوه بر شغل هر یک از کارگران، سهم هر یک در میزان فعالیت و کارمزد ساعتی متعلقه ازقبل مشخص گردد و موضوع موردقبول کارگران باشد. مشاغل قابل شمول در نظام کارمزد ساعتی نوعاً مشاغلی هستند که استاندارد زمان انجام کار توسط ابزار و یا دستگاه مورد استفاده از قبل مشخص شده یاقابل مشخص شدن باشند.

استفاده از نظام کارمزد ساعتی در کارگاههایی که فعالیت آنها جنبه مستمر دارد و یا به صورت فصلی یا در مقاطع زمانی خاص فعالیت ندارند موکول به اخذ موافقت اداره کار و اموراجتماعی محل است.

فعالیتهایی که توسط صاحبان حرفه، پیشه و مشاغل آزاد مستقیماً به مصرف کننده عرضه می‌شود و در مدت معین و محدود انجام می‌گیرند مشمول مقررات کارمزد ساعتی نمیباشند (مانندمعلمین خصوصی که بطور پاره وقت و غیر مستمرانجام وظیفه می‌نمایند).

تبدیل تاریخ های خود را در سایت یار انجام دهید.

برای کسب اطلاعات در خصوص تبدیل تاریخ شمسی به میلادی با jdf یا تاریخ فردا تنها کافیست وارد این سایت جذاب شوید.

منبع

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

مراحل تنظیم بودجه
بطور کلی تهیه بودجه یک کار گروهی بوده و تقریبا کلیه مدیران و مسئولین در تکمیل آن نقش داشته و بدون همکاری نزدیک و مستمر آنان تهیه بودجه مناسب مقدور نخواهد بود. وظیفه هدایت و هماهنگی بین مسئولین تهیه بودجه را، ” کمیته بودجه ” به کمک دایره بودجه وگزارشات به عهده می گیرد. وظایف کلی کمیته بودجه به شرح زیر می باشد :

* تنظیم برنامه چگونگی تهیه بودجه
* ایجاد هماهنگی و پیشبرد برنامه های تهیه بودجه
* بررسی برنامه های تنظیمی توسط واحدها جهت حصول اطمینان از قرار داشتن آنها در چارچوب سیاستها و برنامه های کلی تعیین شده توسط مدیریت
* بررسی، تعدیل و تصویب بودجه های تنظیمی جهت ارائه به مدیریت به منظور تصویب نهایی آنها

اعضای کمیته بودجه را نیز معمولا افراد زیر تشکیل می دهند:
مدیرعامل، مدیران شرکت، رئیس دایره بودجه و گزارشات و نیز سایر افرادی که بر اساس تخصص و یا مسئولیتهای آنان، می توانند عضو کمیته باشند.

تبدیل تاریخ های خود را در سایت یار به راحتی انجام دهید.
برای کسب اطلاعات در خصوص فکس انلاین یا تقویم تاریخ امروز کافیست وارد این سایت جذاب شوید.

منبع

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

ایتالیا

دستمزد دولتی برای بازنشسته های ایتالیایی ۲۱۹ تا ۲۳۰ یورو (معادل ۱۵۹ تا ۱۶۷ پوند انگلستان) است که هر هفته به آنها پرداخت می شود. این مبلغ به افراد کمتر از ۸۰ سال داده می شود که رقمی معادل ۶۳۶ تا ۶۸۸ پوند در هر ماه است. افراد بالاتر از ۸۰ سال در ایتالیا هر هفته ۱۷۵ پوند دستمزد بازنشستگی دریافت می کنند که برابر با ۷۰۰ماهانه پوند است.

سالمندان این کشور مانند دیگر اقشار جامعه ایتالیا می توانند از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در کشور برخوردار شوند. خدمات دیگری که به سالمندان داده می شود بستگی به منطقه محل سکونت آنها دارد؛ مثلا افراد بالاتر از ۷۰ سال در رم می توانند از اتوبوس و متروی رایگان استفاده کنند.

تقویم آنلاین یک تقویم جذاب و ساده در سایت یار 

برای تاریخ شمسی به میلادی یا کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار فکس تنها کافیست وارد این سایت جذاب شوید.

منبع

  • fatemeh akbari
  • ۰
  • ۰

انواع رویدادهای مالی:
در یک سازمان یا شرکت دو نوع رویداد مالی وجود دارد: رویدادهای مالی درون سازمانی و رویدادهای مالی برون سازمانی که هر کدام را به تفکیک توضیح می دهیم.

رویداد مالی درون سازمانی: به رویدادهایی گفته می شود که ارزیابی و بررسی آن ها درون سازمان اتفاق می افتد.و عملیات مالی داخلی در سازمان سبب تشکیل رویدادهای مالی درون سازمانی می شود. و همه رویدادها و معادلات درون دفتر روزنامه و در سند حسابداری تحت وب داخلی ثبت می شود. در واقع عمل ثبت و ارزیابی و پردازش اطلاعات و مدارک مرتبط با آن حساب درون شرکت صورت می گیرد.

رویداد مالی برون سازمانی: چنانچه همه عملیات مالی و معاملات سازمان با افراد خارج از سازمان یا حتی با دیگر سازمان ها صورت بگیرد به آن رویدادهای مالی برون سازمانی گفته می شود. و این امکان وجود دارد که بتوان اسناد عملیات را ثبت و پردازش کرد مثلا رسیدهایی که بابت دریافت و پرداخت های نقدی یا صورت حساب های بابت خرید و فروش انجام شده را می توان کسب کرد. که اسناد دریافتنی در گروه دارایی های جاری طبقه بندی می شوند ولی موجودی کالا، زمین، اموال، ساختمان جز دارایی های بلند مدت محسوب می شوند.

داشتن یک تقویم آنلاین با سامانه جذاب یار 

برای کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار فکس یا تبدیل سال شمسی به میلادی تنها باید وارد سایت یار شوید.

منبع

  • fatemeh akbari