بازاریابی سنتی (Traditional Marketing)
بازاریابی سنتی گونه ای از بازاریابی است که تا اواخر دهه ۱۹۹۰ از آن استفاده می شده است. فعالیت های بازاریابی سنتی عموما به دوران قبل از اینترنت باز می گردند. در بازاریابی سنتی سازمان ها به دنبال جذب مشتریان جدید هستند، در این روش، سازمان تلاش می کند مشتری بیشتری را به سمت سازمان سوق دهد و اولویت مهم فروش بیشتر به مشتری است. در بازاریابی سنتی معمولاً هدف افزایش رضایت مشتری نیست، اگر هم این موضوع در اولویت ها باشد اما همچنان از روش ها و ابزارهای سنتی استفاده می شود.
بهترین تفویم آنلاین در سامانه یار
برای کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار دبیرخانه یا فکس آنلاین هایتان تنها کافیست وارد سایت یار شوید.