منطقه بندی اپلیکیشن فروش
در بحث روت بندی در بازاریابی نرم افزار فروش ، دو حالت انتخاب مسیر وجود دارد : انتخاب مسیریابی بازاریاب یا توسط خود بازاریاب انجام میشود به این صورت که بازاریاب تمام مسیرهایی که میخواهد در طول روز ویزیت کند را به صورت تاچ بر روی نقشه رسم کند و یا مدیر مسیرهایی که باید بازدید شود را مشخص میکند و بازاریاب میتواند لیست مسیرهای هر روز را مشاهده کند. و در انتهای زمان کاری نیز مدیر میتواند مسیرها و مناطق ویزیت شده را مشاهده کند . علاوه بر این مسیرهای زخمی شده را هم نشان میدهد. یعنی مسیرهایی که بازاریاب چندین بار به آنجا رفته است. از دیگر قابلیت های نرم افزار مسیربندی فروش، این است که بدلیل وجود منطقه بندی فروش ، امکان دسترسی به گروه خاصی از مشتریان یک منطقه و یا یک مسیر نیز میسر است. در نتیجه باتوجه به تور ویزیت تعریف شده ، بازاریاب میتواند آمار ویزیت های انجام شده و نشده خود را در سیستم فروش تحت وب به اطلاع مدیر فروش برساند. به علاوه امکان تعریف مشتریان جدید و اطلاع از موجودی انبار نیز وجود دارد. تور ویزیت یعنی چی ؟ به برنامه ریزی روزانه و یا هفتگی ویزیت مشتری باتوجه به روزهای آزاد ویزیتور و روزهای مدنظر مشتری ، تور ویزیت گفته میشود.
بهترین تقویمانلاین در سایت یار
برای کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار فکس یا تبدیل سال شمسی به میلادی و ... تنها کافیست وارد سایت یار شوید.