۱۷) داشتن چهره متبسم و صبور بودن دو ویژگی حیاتی یک کارشناس فروش موفق است نظر شما در باره این دو خصوصیت حیاتی چیست؟
برای تاثیرگذار بودن روی مشتری، داشتن لبخند و صبوری امری بس مهم و حیاتی است. پس به هنگام مصاحبه نیز خوشرویی را فراموش نکنید. میتوانید توضیح دهید که خوشرویی، صمیمیت را به دنبال دارد و تبسم آرامش بخش است. همچنین صبوری به این دلیل مهم است که هر مشتری طرز تلقی خاص خود را داراست و باید با صبر زیاد با آنها برخورد کرد.
به روز ترین تقویم آنلاین در سایت یار
برای کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار دبیرخانه ساده یا فکس آنلاین کافیست وارد سایت یار شوید.