اتخاذ رویکردی مناسب برای مدیریت رخدادها
سرویسهای IT همواره در حال پیشرفت و ارتقاء هستند که موجب افزایش قابلیت اطمینان (Reliability) آنها شده است. این امر، با توجه به آنکه زندگی روزمره ما هر چه بیشتر در حال وابسته شدن به فناوری اطلاعات است، بسیار ضروری است. با این حال، هر کدام از اجزای این سرویسها ممکن است با خرابی مواجه شوند و لازم است این رخدادها به صورت بهینه شناسایی و ترمیم شوند. این موضوع سرآغاز مبحث مدیریت رخداد (Incident Management) است که به آن مدیریت حادثه نیز میگویند. اصول و قواعد زیادی وجود دارد که فرآیندهای مدرن مدیریت رخداد باید بر اساس آنها پایهریزی شوند. دو مورد از مهمترین آنها به شرح زیر است:
– قاعده یافتن راهحل، یک بار برای همیشه
– قاعده بیان مشکل بدون نیاز به اطلاعات تخصصی
داشتن یک تقویم آنلاین ایرانی با یار
تبدیل تقویم های خود را به ما یعنی سامانه یار بسپارید.
کسب اطلاعات در خصوص امروز تاریخ چند است با تقویم ایرانی یار
منبع این مطلب از وبلاگ های سایت یار