سامانه یار یک سامانه تقویمی

  • ۰
  • ۰

مرحله‌ی اول: موضوع/مخاطب خود را بشناسید
به ندرت پیش می‌آید که یک برند تنها برای یک گروه از مخاطبان محتوا انتشار دهد. اکثر کسب و کارها و سازمان‌ها واجد گروه‌های سهام‌داران و همچنین انواع مشتریان هستند و نظر هرکدام به محتوای خاص و متفاوتی جلب می‌شود.

به عنوان مثال، یک آژانس دیجیتال همچون شرکت، Modirtools، نه تنها قصد دارد محتوایی بسیار خوب برای مشتریان بالقوه‌اش که ، فرض بگیریم، به نظام‌های مدیریت محتوا علاقه دارند، تولید کند، بلکه همچنین، قصد دارد برای استخدامیان جدید بالقوه نیز محتوا تولید کند تا آن‌ها بدانند شرکتی که قصد دارند برای آن کار کنند از چه کیفیتی برخوردار است.

ارائه‌ی تعریف از انواع مختلف مخاطب کار یک شخصِ تنها نیست، بلکه حاصل گفت و گو میان تمام دپارتمان‌های سازمان شما است که نگاهی به بیرون دارند: فروش، بازاریابی، خدمات مشتری، منابع انسانی و غیره است.

علیرغم اینکه محتمل است تمرکز اصلی استراتژی محتوایی شما توسعه‌ی کسب و کار جدید (مثلاً تولید سرب) باشد، در صورتی که دسته‌های دیگر از مخاطبان را درنظر نگیرید، از نکته‌ای مهم غافل مانده و حتی در حق همکارانتان اجحاف می‌کنید.

هدف دیگر این جلسه‌ی بینادپارتمانی – به جز تشخیص دادن گروه‌های مختلف مخاطبان – تصمیم‌گیری در مورد وزن محتوایی است که میان مخاطبان مختلف توزیع می‌گردد. به عنوان مثال: ۷۵٪ خریداران کالای A 10% خریداران کالای B، ۱۰٪ مشتریان فعلی، ۵٪ استخدامیان جدید بالقوه.

باید از قبل بدانید که در هر ماه/فصل/سال قادر به انتشار چه مقدار محتوا هستید. می‌توانید این میزان را به شخص– ساعت تقسیم کرده یا ارزش مالی به آن تخصیص دهید.

اداره‌ی تولید محتوا به این شکل به شما کمک می‌کند تا به شکلی کاملاْ دقیق مشخص کنید به چه مقدار محتوا برای هر گروه از مخاطبان نیاز دارید. می توانید از نرم افزار مدیریت کار رایگان نیز استفاده کنید.

لذت استفاده از تقویم آنلاین 

درباره فکس اینترنتی چی می دونین؟

برای کسب اطلاعات در خصوص تاریخ به میلادی و ... کافیست سری به وب سایت یار بزنید.

منبع

  • ۰۱/۰۵/۲۷
  • fatemeh akbari

ساخت تقویم محتوایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی