۴- مخاطبان خود را بشناسید
در این مدت نیز می توانید داده های مورد نظر خود را از طریق ابزاری مانند گوگل آنالیتیکس و پروفایل های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک بدست آورید. هر دو این منابع داده ها را به صورت دموگرافیک، لوکیشن و علایق و یک سری آمارهای دیگر در خود دارند که به شما کمک می کنند بهتر بهفمید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و به چه چیزهایی علاقه دارند.
تبدیل تاریخ میلادی هاتونو کجا انجام میدین؟
دنبال یه نرم افزار دبیرخانه خوب و حرفه این؟
برای کسب اطلاعات در خصوص فکس انلاین و ... فقط کافیه یه سر به وب سایت یار بزنید.
خواندن ادامه این مطلب با یک کلیک