5 . اهداف روزانه ، هفتگی و ماهانه برای آنها تعیین کنید
فروشندگان مختلف به روش های مختلفی انگیزه میگیرند. برخی افراد با مسابقات فروش تیمی مهییج میشوند. برخی دیگر با دستیابی به اهداف ، برخی از فروشندگان با پیشرفت های کیفی ، دیگر فروشندگان با تاثیر گذاری بر مجموعه و برخی دیگر بوسیله پول انگیزه میگیرند.
در اینجا چگونگی فکر کردن در مورد هریک از انواع اهداف و SPIF ( صندوق تشویقی عملکرد فروش ) وجود دارد :
روزانه : این یک هدف بسیار کوتاه مدت است که به منظور ایجاد کمی سرگرمی برای آنها طراحی شده است. SPIF باید یک چیز جذاب و در عین حال کوچکی باشد زیرا نماینده فروش آنلاین کار چندان زیاد برای بدست آوردن آن انجام نمی دهد.
هفتگی : این یک هدف ملموس تر با تأثیرگذاری بیشتر در تجارت است. برای اینکه پیشرفت داشته باشید معیارهایی تعیین کنید. سپس برای دتسیابی به این اهداف در مورد توانایی های روزانه با نمایندگان فروش خود صحبت کنید و بر روی یک برنامه مشخص کار کنید.
ماهانه : بزرگترین هدف از بین این سه هدف ، اهداف ماهانه است که بر اساس عملکرد خارق العاده با پاداش های با ارزش تری همراه است. من وجه نقد را ترجیح نمیدهم زیرا پول خرج میشود. در عوض من پاداش هایی نظیر اسپیکر یا تلوزیون را ترجیح میدهم. هرموقع نماینده فروش شما به آن نگاه کند ، فرایندی که برای بدست آوردن آن طی کرده است را به یاد می آورد.
نرم افزار دبیرخانه یار خوبه؟
نرم افزار فروش یار چی خوبه؟
برای ارسال فکس و ... میتونین یه سر به سایت یار بزنین تا بهترین خدمات رو دریافت کنین.
منبع این مطلب از یار