سامانه یار یک سامانه تقویمی

  • ۰
  • ۰

نتیجه گیری از تعریف مدیریت بازاریابی و فروش
پس می توان گفت بازاریابی یک فرایند گسترده و پیچیده ای است که در آن قرار است با استفاده از روش های تحقیقات بازاریابی، محصول مورد نظر را شناسایی و تعیین کرد و سپس آن را مطابق خواست و نیاز مشتریان تولید کرد.

در این میان مباحثی همچون تبلیغات ، برند ، قیمت گذاری محصول، توزیع محصول, بسته بندی و غیره نیز در زمره مدیریت بازاریابی قرار می گیرد و تیم مدیریت بازاریابی برای موفقیت و فروش محصول باید این موارد را نیز در نظر بگیرد.

به طور کلی ، مدیریت بازاریابی و فروش شامل طیف وسیع فعالیت های تجاری در حیطه کسب و کار است که شامل برنامه ریزی ، بررسی بازار هدف ، نیاز سنجی مشتریان ، طراحی و ایجاد شبکه توزیع ، و در نهایت فروش کالا و خدمات مورد نظر است

اکنون که تعریف « مدیریت » بازاریابی و فروش را از چندین دیدگاه بررسی کردیم ، بهتر است که کمی هم به بحث خود بازاریابی و فروش بپردازیم و تعریف ها و تفاوت های آنها با یکدیگر را متوجه شویم. همچنین بیاموزیم برای اینکه کسب و کاری موفق شود ، هرکدام از عناصر « بازاریابی » و « فروش » چه نقشی را باید ایفا کنند. ابتدا تفاوت بین این دو را بررسی می کنیم :

نرم افزار دبیرخانه یار چطور نرم افزاریه؟

یار نرم افزار فروشش چطوریه؟

برای کسب اطلاعات در خصوص تبدیل تاریخ و ... پیشنهاد میکنم یه سر به سایت یار بزنین.

با یک کلیک در اینجا ادامه این مطلب رو بخونین.

  • ۰۱/۰۶/۲۷
  • fatemeh akbari

مدیریت بازاریابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی